sobota, 7 czerwca 2014

Cokolwiek w życiu robisz nie ma to większego znaczenia, ale ważne jest, żebyś to zrobił, bo nikt inny nie zrobi tego za ciebie




Mieliście kiedyś tak, że zadawaliście sobie wiele pytań, a na żadno nie znaleźliście odpowiedzi? Przekopaliście wszystkie wspomnienia, sny, marzenia i natrafiliście tylko na pustkę? Ostatnimi czasy ciągle dręczy mnie dziwna myśl, że już przeminęłam, ten blog przeminął. Potwierdza to fakt jaka jest liczba wyświetleń i komentarzy. I chyba znalazłam na to przyczynę. To co piszę nie zmieni świata na lepsze tak jakbym tego chciała, pogubiłam się w wątkach, rozmyśleniach, wyjaśnieniach i odpowiedziach. 
Dziś postanowiłam przewrócić całe swoje życie do góry nogami, przenieść książkę z najnowszym rozdziałem na inną półkę, wylać wosk pozostały w świeczce, zamknąć okno, by otworzyć kolejne. 
Nowy blog, całkiem odmienna opowieść, zostawienie tego bez dokończenia. Zaczęło mnie to kusić i z każdą chwilą ta chęć narasta. Co wy na to? By oderwać się od tego mojego, nudnego świata i zobaczenia mnie od innej strony? Wiem, że jeśli to wypali wtedy udowodnię coś sobie, ale jeśli nie, to będzie oznaczało mój koniec z tym magicznym światem. 
Proszę niech podzieli się swoją opinią każdy kto mnie czyta, wystarczy jedno zdanie, jedna myśl, bo to przeważy nad moją decyzję. 

Buziaki :*

P.S. - przez kilka dni nie będę komentowała waszych blogów, można powiedzieć, że zniknę, aby się namyślić. 

10 komentarzy:

  1. Ja uwazam ze to świetny pomysł :*
    Kochana poszesz cudnie *.*
    Chetnie poczytam troche wiecej *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Olu...
    Przepraszam, że nie wytrzymałam do 4.00 w nocy xd Ale już byłam wycieńczona xd
    Pomysł?
    Jak chcesz ;* Ważne, żebyś po prostu pisała ;* :D

    Całuski <3

    Julson <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz jak zechcesz, ja sądzę, że to dobry pomysł ^^
    buźki
    Marcela ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to dobry pomysł, kochanie. :) <3
    Nowe możliwości, wszystko od nowa. <3
    Może wtedy przekonasz się, że.. nowe opowiadanie jest tobą? (No ale przecież to też. XD <3 Głupia ja. :))) Taką.. stuprocentową Oleńką? <3 :)
    Tą cudowną i magiczną osóbką? <3
    Ja tam się zgadzam z nowym blogiem, ale ten też nam zostaw. <3 :D Hyhy. XD <3
    No to.. ja może idę się za chwilencję brać za twój wcześniejszy rozdział, bo jak widzisz - jeszcze go nie czytłam. ;-; Eh, tak samo jak już dwóch pod rząd OS'ów na ,,JSM''. ;-; Żal, żal, żal. :c <3
    Kiciak, powodzenia. <3 :*
    *virtual STRONG hug for Olencja* ♥
    M. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to wspaniały pomysł♥ ważne abyś ty miała wygodnie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To zależy od Ciebie, ale według mnie skoro tak Cię kusi, to nic nie stoi na przeszkodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobry pomysł Olu . Jeżeli nie możesz już pisać tej historii , bo brak ci weny to zacznij nową . Już nie mogę się doczekać . Ciekawa jestem o czym będziesz pisała . Wiem , że na pewno będzie to cudowne . Przepraszam ,że ostatnio nie komentowałam ale nie miałam czasu . Postaram się to naprawić .
    Vika :* ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie.... Nie mam jak zbyt napisac, telefon nie daje zbyt wiele mozliwosci, ale chce, bys wiedziala, ze bez wzgledu na to, co zrobisz, ja zawsze bede obok. Mozesz liczc na moja obecnosc, wsparcie i cieple slowo. Pokochalam te historie calym sercem, ale skoro chcesz z niej zrezygnowac, to musi byc jakis powod. Wydaje mi sie bezsensowny, ale jednak. Nowy, czy stary blog i tak bede go czytala. Wiesz czemu? Bo bedzie on Twoj. Kocham cie Olu, dziekuje za to, ze jestes. Wiedz, ze ja tez bede.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie lubię to opowiadanie.
    Ale jeżeli chcesz zacząć inne, to i tak będę czytać, bo jesteś wspaniałą blogerką i masz wielki talent <3
    Kocham twój styl pisania.
    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobry pomysł. ;)
    Dla mnie ważne jest tylko żebyś cokolwiek pisała. ;D
    Na pewno będę czytać!
    Uwielbiam twój styl pisania *O*

    Pozdrawiam!

    Julx Verdas

    OdpowiedzUsuń

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥