piątek, 27 grudnia 2013

Coś co spędza mi sen z powiek ...


Nasza kochana Kathrina z 
bloga: http://leonettablog16.blogspot.com/ postanowiła ostatnio odejść . Pisze fantastycznie rozdziały i również zachwycające One Shoty . Przy niej możesz płakać po nocach , ale również śmiać się do upadłego . Po informowała mnie , że jeśli pod ostatnimi postami będzie spam komentarzy zostanie. Uważa , że nie doceniacie jej pracy, a ja wiem , że ona kocha to co robi , tylko sądzi , że nie ma dla kogo. 
Więc nawet jeśli nigdy nie słyszałeś o niej , o jej blogu , przeczytaj jednego One Shota i skomentuj . To raptem góra 20 min . Nawet jedno słowo może odmienić jej życie . 

Ja Wam nie każe tego robić . Ja tylko proszę o pomoc . Pomoc jest bez interesowna . Jeśli nie chcesz nie musisz . 




Z góry dziękuje



Buziaczki ;***




4 komentarze:

  1. oczywiście, że pomogę. Już biegnę Olu.
    Masz rację... Skoro to dla niej wiele znaczy, to zrobię to.
    Nie warto rezygnować z marzeń i pasji....

    OdpowiedzUsuń
  2. Już lecę ;) czytam jej bloga i jest cudowny ;) ona musi zostać !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zajrzę... Jeżeli chcesz, by została, to pomogę.
    Nie warto z tego rezygnować...
    C.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę zostań i zrobię wszystko by została

    OdpowiedzUsuń

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥