środa, 29 stycznia 2014

40 lat minęło jak jeden dzień ...



No może nie 40, ale dziś dokładnie mija 6 miesięcy odkąd założyłam bloga. 
Jejku! Trochę stary on już jest.


29 lipca - ten dzień będzie na zawsze w mojej pamięci 
Od tego czasu wydarzyło się naprawdę wiele. Były wzloty i upadki, ale zawsze coś mnie podtrzymywało. 
Wy 
Czytelnicy 
Większość odeszła 
Pojawili się nowi 
Ale nadal ze mną jesteście 
Jestem Wam za to dozgonnie wdzięczna 
Bez Was to straciło by jakikolwiek sens już na samym początku 
Ten blog to najzwyczajniej w świeci Wy 
Za co Wam dziękuje <3


Wypadało, by jakoś poświętować. Nie wiem czy robić jakieś konkursy na One Shota, czy wykreślanki, quizy. To zostawiam Wam do decyzji. 

Każdy pomysł jaki Wam przyjdzie do głowy - piszcie w komentarzu. I później zbierzemy do wszystko w całość i zacznie się imprezka.



Czekam na Wasze propozycję 



Buziaczki ;**




10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Olu!!
      Twój blog jest wspaniały! :33
      Oby tak dalej :**
      A ten pomysł na One Shota jest nawet fajny ^^
      Ja stawiam głos na OS! xD
      Pozdrawiam ^.^

      Usuń
  2. Gratuluje kochana ! Poważnie :D
    Życzę jeszcze wielu, wielu, wielu rocznic :D
    No i fajnie by było, gdyby była... Może konkurs na wiersz? ^^
    Takie oryginalne ;p
    ale no... XD
    I no.... Niestety, ale nie ma tabletek na Ruggerozę...
    Wiem, bo sama na nią cierpię :D.
    byłam w psychiatryku, mówią, że na całym świecie nie ma tak poważnego przypadku jak ja *-*

    kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!
    Życzę Ci jeszcze wielu rocznic ^.^
    Ja jestem za konkursem na one shota ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa!
    Ola! Nie mogę w to uwierzyć!;)
    Jezu! Jak to szybko minęło!;D
    Czytam Cię już pół roku!:O
    Więc Ci gratuluję!:D

    I mam nadzieję, że wytrzymasz z nami kolejne 6 miesięcy!;>

    Pozdrawiam i całuję!:D

    Leośka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Felicitaciones Olu !!!!!!!!
    Ten czas tak leci... Niedawno zakładałaś bloga a tu już pół roku . Nadal pamiętam ten dzień jak mi mówiłaś ,że założyłaś własnego bloga . Nie znam takich tabletek niestety ....
    Ale bardzo Ci gratuluję i życzę todo lo mejor !
    Ps . Nie ma to jak szpanować Hiszpańskim jak nic się prawie nie umie powiedzieć :D
    Buziaki Vika :*
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. CONGRATULATIONS !!!!
    Supcio! Ola!!!
    Co by tu powiedzieć!!!
    Przede wszystkim Dużo,DUŻO weny, wspaniałych czytelników i wielkiej imprezki :) :-P
    Ja, osobiście uważam cię za jedną z najlepszych bloggerek !
    ŚWIĘTUJ I NICZEGO SOBIE NIE ŻAŁUJ! XD (moja życiowa mądrość :D
    A fo do PS-u, to tak:
    Odpocząć, Posłuchać i się w niej zatopić.... :) to nic,że się od niej uzależniłaś, bo ja mam podobnie :)
    Ta piosenka jest piękna i nie ma na to leku :)
    <3 <3 <3 <3 milion serduszek później...
    Do rozdziału :)
    Angela =3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam

    http://leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥