środa, 6 listopada 2013

LBA


Dostałam kolejne nominacje do LBA i postanowiłam wszystko nadrobić :D

Pytania od MartinaTini Stoessel :

1. Ile masz lat?
13
2. Jak masz na imię?
Ola
3. Czy twoja rodzina wie,że piszesz bloga? Jeśli nie to dlaczego.
Oczywiście , że wie :D Cały czas ich męczę moimi pomysłami co do nowych rozdziałów XD
4. Masz dni kiedy chcesz porzucić blogowanie?
Czasem są 
5. Masz rodzeństwo?
Brata
6. Do jakich fan domów należysz?
Chyba nie należę do żadnego :D 
7. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Piosenkarz - Bruno Mars , Pitbull . Piosenkarka - brak . Zespół - One Republic 
8. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Na wsi
9. Mówisz po hiszpańsku?
Trochę :D
10. Masz ksywkę, pseudonim?
Mam :D
11. Czytasz mojego bloga?
Zamierzam tylko ciągle nie mogę się za niego zabrać , bo nie mam czasu ;(


Pytania od Zuzanax :

1. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Głównie popu 
2.  Jaki masz kolor włosów?
Blond
3. Dieletta czy Leonetta?
Leonetta oczywiście :D
4. Twój ulubiony kolor to…?
Jasny zielony 
5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Włochy :***
6. Jaki jest twój ulubiony film?
Harry Potter , Gwiezdny pył i Władca pierścieni 
7.  Co chciałabyś/chciałbyś studiować?
Dzienikarstwo
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z „Violetty”?
Podemos ,  Luz , Camara y Accion , Junto a ti i Algo se Enciende 
9. Ulubiony przedmiot w szkole? (np. biologia)
Właśnie biologia , geografia i historia :D
10. Co sądzisz o moim blogu? (głupie pytanie, ale już nie mam pomysłów.xd)
Jeszcze nie czytałam :D
11. Jakie jest twoje życiowe motto?
Żyj chwilą :)

Pytania od Tori Verdas :

1. Ile masz lat?
13
2. Jak masz na imię?
Ola
3. Lubisz HP?
Kocham <3 Znam wszystkie filmy na pamięć :D
4. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak to jakim?
Keyboard u koleżanki :D Coś tam już na nim umiem
5. Ulubiona para z serialu "Violetta"?
Leonetta :**
6. Twoi znajomi oglądają "Violetta"?
Przyjaciółka i jakiś się tam też pewni znajdzie :D
7. Znasz jakichś chłopaków lubiących "Violetta"?
Mój brat czasem  ze mną ogląda :D
8. Ulubiony aktor/ka?
Nie mam 
9. Ulubione zwierze?
Kot :D
10. Jakie jest twoje marzenie?
Pojechać do Włoch i spotkać Jorga i Ruggero :D
11. Czytasz mojego bloga?
Niestety nie

Pytania od Jola Janes :
1.Ulubiona piosenka ?
To się zmienia z dnia na dzień :D , ale tak to Christina Perri - A Thousand Years  
2.Masz jakieś zwierzątko ?
Koty :D
3.Ulubiony kolor ?
Jasny zielony 
4.Leonetta czy Dieletta ?
Leonetta
5.Naxi czy Caxi ?
Naxi :)
6.Lubisz czytać książki ?
Uwielbiam ;D
7.Ulubiony film ?
Harry Potter , Gwiezdny pył i Władca pierścieni 
8.Podoba Ci się mój blog ?
Nie czytałam 
9.Twoje największe marzenie ?
Pojechać do Włoch i spotkać Jorga i Ruggero :D
10.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Pisać , czytać i przesiadywać u Viktori :D


Niektóre pytania się powtarzają :D Mam nadzieje , że Was nie zanudziłam 
Dziękuje za wszystkie nominacje ;***

Do rozdziału 

Buziaczki :***


EDIT :

 Pytanie od Gabi Verdas :
Jak masz na imię.?
Ola

Czytasz mojego bloga
Niestety nie
Masz zwierzę?
Koty
 Ile masz lat.?
13
Gdzie mieszkasz?
Na Mazurach 
Ulubiona postać z Violetty ?
Leon , Fede i Beto 
Grasz na jakimś instrumencie ?
Keybord u koleżanki i flet :D
Podoba ci się Leoś ? !
Bardzo <3
Jaka para najlepsza?
Leonetta
Diego jest głupi co nie ? 
Wcale nie . Lubie go :D


Pytania od SpanishViolettaVideo :
1. Jak masz na imię?
Ola
2. Ile masz lat?
13
3. Masz zwierzaka?
Koty
4. Od kiedy blogujesz?
Od 29 lipca
5. Najladnieszy chłopak z Violetty?
Leoś i Fede
6. Najladniejsza dziewczyna z Violetty?
Francesca
7. Tomas czy Leon?
Leon
8. Diego czy Leon?
Leon
9. Od kiedy oglądasz Violette?
Na początku nie oglądałam . A później gdzieś od 16 odcinka mnie zaciekawiła i jak leciały powtórki to nadrobiłam 
10. Kiedy masz urodziny?
18 lutego ;**
11. Okolo ilu rozdziałów łącznie czytasz na różnych blogach dziennie?
Zależy ile kto doda

Pytania od Pauli C :

1. Jak masz na imię?
Ola
2.Ile masz lat?
13
3.Ulubiona postać z Violetty?
Leon , Fede i Beto
4.Najlepsza para?
Leonetta
5 Ulubiona piosenka z Violetty?
Junto a ti , Podemos y Algo se enciende
6. Która dziewczyna powinna być z Leonem: Lara czy Violetta?
Violetta , choć Lare też lubie
7.Podoba ci się Leon?
Bardzo
8.Oglądasz wszystkie odcinki Violetty?
Tak
9. Ulubiony kolor?
Jasny zielony
10. Gdzie mieszkasz?
Na Mazurach 


Pytania od Karoli  Verdas :
1. Ile masz lat?
13
2. Leon czy Diego?
Leon
3. Ulubiona postać/postacie z Violetty?
Leon , Fede i Beto
4. Co cię skłoniło do pisania bloga?
Moja przyjaciółka <3
5. Jak to się stało że zaczęłaś oglądać Violettę?
Sama nie wiem 
6. Leonetta czy Dieletta?
Leonetta
7. Naxi czy Caxi?
Naxi
8. 1. sezon Violetty czy 2.?
2
9. Masz zwierzątko?
Mam
10. Jak się nazywasz?
Ola
11. Ulubiony odcinek Violetty?
Chyba 66 drugiego sezonu 


Pytania od Carrie Jones 
1. Jak masz na imię?
Ola
2. Co byś zabrała ze sobą na bezludną wyspę? Tylko jedną rzecz.
Telefon
3. Caxi czy Naxi?
Naxi
4. Masz jakąś rzecz z Violetty? Jak tak to jaką?
Nie
5. Jaka jest twoja ulubiona postać z Violetty i dlaczego?
Leon i Fede , bo są mega uroczy i mają poczucie humory i Beto ... Go to kocham za to , że jest :D
6. Masz jakieś zwierzę?
Mam
7. Masz rodzeństwo?
Mam
8. Co byś zrobiła gdybyś na feriach spotkała Jorge Blanco?
Pewnie zaczęła piszczeć :D
9. Jak para w Violetta jest twoją ulubioną?
Leonetta
10. Co lubisz robić w wolnym czasie poza pisaniem bloga?
Spędzam czas z przyjaciółmi i czytam książki
11. Za co najbardziej lubisz serial Violetta?
Za muzykę i za to , że zawsze poprawia mi humor

Pytania od Kasi Verdas
1. Jak masz na imię?
Ola
2.  Skąd pochodzisz?
Z Mazur
3 Dlaczego założyłaś bloga?
Za inspirowała mnie przyjaciółka 
4. Masz rodzeństwo?
Mam
5. Ulubiony serial?
Violetta , Agenci NCIS i Komisarz Aleks
6. Masz wyznaczony jakiś cel w zyciu?
Przeżyć jak najlepiej każdą z chwil
7 Ulubiona postać z Violetty?
Leon , Fede i Beto
8 Jorge vs Diego?
Jorge
9. Ulubiony kolor?
Jasny zielony
10. Co sadzisz o Fedemile?
Jest przeurocza
11. Ulubiony blog?
Chyba nie mam 



Pytania od Nikoletta W
1. Jak masz na imię?
Ola
2. Ile masz lat?
13
3. Ulubiona postać z Violetty i czemu ona?
Leon i Fede , bo są mega uroczy i mają poczucie humory i Beto ... Go to kocham za to , że jest :D
4. Ulubiona serialowa para?
Leonetta
5. Czy lubisz Ruggero Pasquarelli? (serialowy Federico)
Kocham ;***
6. Czytasz mojego bloga?
Tak 
7. Twoje marzenie?
Pojechać do Włoch i spotkać Jorga i Ruggero :D
8. Ile czasu już prowadzisz bloga?
Od 29 lipca
9. Plany na przyszłość?
Dzienikarstwo
10. Co najbardziej cenisz u swoich przyjaciół?
Że są ze mną mimo wszystko 
11. Co inni o Tobie mówią?
Nie wiem :D Chyba , że za bardzo cieszę się życiem 












6 komentarzy:

  1. Maciek ogląda Violettę xD
    Bo my wiemy o co chodzi z Twoim bratem xD
    Gratuluję Olu ;**
    I na GG masz wejść wreszcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. skad wytrzasnelas to zdjecie profilowe?!
    łoł masakra! (jak dla mnie w pozytywnym sensie) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :3
    Kiedy nowy post, bo czekam? Informuj ;)

    No i wpadnij do mnie przy okazji - byłoby mi miło ;) I proszę, skomentuj też:
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana na moim blogu! Gratulacje :***
    http://leonettaa4ever.blogspot.com/

    Rozdział wspaniały! Naprawdę żałuję że nie dodawałam wcześniej komentarzy ;( Od teraz się poprawię i będę je dodawać pod każdy postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje <33333333333333

    Zapraszam http://opowiadanie-vilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na:
    leon-i-violetta-niebezpieczna-milosc.blogspot.com
    Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥