niedziela, 13 października 2013

Wyniki konkursu


Na początku przepraszam za opóźnienie , ale oglądałam Komisarza Aleksa , a później brat nie chciał puścić mnie na kompa , ale teraz jestem i juz przechodzę do sedna sprawy . 

A więc dostałam kilka prac i trudno mi było wybrać te najlepsze . Szczególnie wahałam się co do 1 i 2 miejsca , gdyż obie pracę były niezwykłe . 



I miejsce - Ciasteczko  - to opowiadanie miało coś w sobie .
 Niedoopisania
II miejsce - Ewka P .  - Twoja praca mnie zauroczyła . Była niesamowita 
III miejsce - Viktoria Castilo - myślałam , że zaraz się rozryczę na 
koncówcę . Smutny ;(


Mam nadzieję , że nikogo nie uraziłam swoim wyborem , a był on bardzo 
trudny . 


Nagrody to : 

I miejsce :
- reklama bloga przez 14 dni 
- kolaż z wybraną osobą 
- zdjęcia i gify z wybraną parą 
- dedykacja rozdziału 
- dyplom
- publikacja na blogu 


II miejsce
- reklama bloga przez 10 dni 
- dyplom 
- dedykacja rozdziału 
- kolaż z wybraną osobą
- jeśli Ewka chcesz to mogę opublikować Twoją pracę , bo chcę by ją 
zobaczyli , ale to Twoja decyzja :D

III miejsce :

- reklama bloga przez 5 dni 
- dyplom
-  dedykacja rozdziału 


Nie umiem wymyślać nagród , więc może nie są zadowalające ;)
Jeśli chodzi o nagrody to na odpowiedzi czekam w komentarzach . A zwycięska praca za chwilę pojawi się na blogu . Z nagrodami chyba wyrobię się do poniedziałku 

Zapraszam do komentowania nowego rozdziału 

Buziaczki ;*


4 komentarze:

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥