czwartek, 12 września 2013

Kochani !



No więc tak . 
Postanowiłam , nie zawieszać bloga . Główne to mnie przekonał drugi komentarz Julki K . Dziewczyno ! Nie wiem po co się tak poświęcać dla takiego bloga jak mój ;D Ale to co napisałaś ... Nie wiem . Ujmę to tak : serce mi zmiękło . To wszystko ... To co napisaliście pod rozdziałem ... Jednym słowem : Dziękuję ! I to bardzo ! Szykuję się na ostry szał od strony Kaśki na GG , ale pozwalam Ci na to ! Wyjątkowo ! 
Głównym problemem był mój tata , ale wszystko jest już wyjaśnione, bo ja umiem wygarnąć jeśli na czymś mi na prawdę zależy ;D
Następny rozdział planuję na sobotę . Szczerze : to już mam go napisanego , od piątku chyba , ale trochę poczekacie ;D

Jak Wam się podoba nowe tło ? Doszłam do wniosku , że tamto było ... depresyjne . Ale te daje mi mocnego kopa ! Jest takie ciepłe...Fajne ... 
Mi już pomału zaczyna odbijać , ale to już normalka u mnie wieczorem :D 

Na koniec chciałabym najbardziej podziękować jeszcze Viktorii i mały szczególik . Taki malutki :D ( Pamiętasz ? ) Naucz się ortografii w końcu ! 
Paula i Kasik 
Nie wiem co dla Was napisać . Te wszystkie słowa , wyżalenia  (powinnyśmy we 3 założyć jakąś poradnie , nie sądzicie ? ) bardzo mi pomogły . Choć to tylko miesiąc to sądzę , że znamy się od zawsze . Moje Wy te siostry . Wszystkie 3 . Jesteście najlepsze . Dziękuję Wam z całego serca . 

Kocham Was świery !!!


Ale już kończę ! Nie bójcie się , że będę Wam pisała cały mój życiorys :D

Do soboty 


Buziaczki ;D 

( Och ,jak ja dawno nie pisałam tej buźki przy moim pożegnaniu ;D )

4 komentarze:

  1. Hahahah ;D Kofam Cię za to miźgu <3 Tak ja z Paulą już mamy szał na GG jak zobaczyłam tą notkę <3 Kocham i dziękuję, że to zrobiłaś, bo byś żałowała <3 Kofam i całuję Kathrina <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do poradni to się zgadzam ja z chęcią nie wiem jak Paula ;D Siostrzyczko nie masz za co nam dziękować <3

      Usuń
  2. A ja też mam taki mały , malutki szczególik . Ortografię to ja mam w małym paluszku . Pisałam z telefonu i tam literki źle się naciskają bo jest dotykowy . I nie zauważyłam . Ale wiedziałam jak to napisać ty szczególiku . Łyso ?! HAhahhahahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej!:)
    Cieszę się, że nie zawieszasz bloga:D
    No co?
    Jakbyś zawiesiła bloga o ja też;)
    Już się nie mogę doczekać soboty...

    Jula K.

    OdpowiedzUsuń

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥