środa, 7 sierpnia 2013

LBA

Dostałam dwie kolejne nominacje do LBA . Bloga mam tydzień ,a już takie wyróżnienia . Stokrotne dzięki . 


Pytania od Viktorii Castillo : 
1. Jaki jest twój ulubiony kolor ? 
Jakbyś nie wiedziała . 
2. Masz rodzeństwo ?
Brata 
3. Ile masz lat ?
Tyle samo co ty , tylko że jestem o 22 lub 23 dni starsza ( zależy jaki rok ) .
4. Ile masz wzrostu ?
163 cm. 
5. Miasto czy wieś ?
Wieś. 
6. Masz zwierzątko ?
3 koty .
7.Twoja pasja ?
Muzyka i pisanie . 
8. Ulubiony film ?
Harry Potter , Władca Pierścieni i Gwiezdny pył . 
9. Ulubiony zespół / piosenkarka ?
Zespół - Enej . Piosenkarki nie mam . 
10 . Ulubiona potrawa ?
Gulasz z ryżem . 
11. Ulubiony serial ?
Violetta , Lekarze i Agenci NCIS . 


Pytania od Kathrina : 
1. Jaką masz pasję ?
Muzyka i pisanie . Uwielbiam też rysować .
2. Ile masz blogów ?
Jednego .
3. Twój ulubiony aktor ?
Mark Harmon 
4. Ulubiony kolor ?
Jasny zielony . 
5 . Jakie miasto chciałabyś odwiedzić ?
Wenecję , Londyn i San Francisco .
6. Jakie są twoje ulubione kwiaty ?
Lilie . 
7.Laptop vs komputer 
To i to .
8. Czytasz mojego bloga ?
No nie inaczej ; D
9. Ulubiona książka ?
Za trudne pytanie . Dużo , by wymieniać . Ale Harry Potter , Trylogia Czasu i Nieziemska . 
10 . Ulubiony film ? 
Harry Potter , Władca Pierścieni i Gwiezdny pył . 
11. Trudne pytanie ?
Nie .


Nominowane blogi : 
Przepraszam , ale nie mam co nominować , bo wszystkie blogi jakie czytam to te , które nominowałam poprzednio . Mogę dać jednego bloga Julii K. 
http://viluija.blogspot.com/
Kocham go ; D



Może i te pytania są bezsensu , bo tylko dla jeden osoby , ale raz się żyję :
1. Ile masz lat ?
2. Jakiego koloru są twoje oczy ?
3. Lubisz czytać książki ?
4. Uprawiasz jakiś sport ?
5. Dlaczego postanowiłaś zacząć pisać bloga ?
6. Masz rodzeństwo ?
7. Jaka jest osoba idealna ?
8. O czym marzysz ?
9. Jaka jest twoja ulubiona marka samochodu ?
10 . Jaki masz model telefonu ?
11. Za co kochasz Polskę ?











1 komentarz:

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥