niedziela, 11 sierpnia 2013

Dziękuję

Zostałam po raz trzeci nominowana do Versatile Blogger Award za co bardzo dziękuję Justi Z . Dlatego , że niedawno opublikowałam post z informacjami nie będę się powtarzać , bo i tak nic nie wymyślę i nie będę nominowała blogów , bo więcej nie znam niż te , które wcześniej nominowałam i które  mnie nominowały . Trochę się już gubię w tych wszystkich nominacjach ;D




Następna sprawa to nominacja to Liebster Blog Award .


Pytania od Nikola Ruszała :
1. Ile masz lat ?
13
2. Jak masz na imię ?
Ola
3. Za co lubisz serial Violetta ?
Za to , że zawsze umie poprawić mi humor jakąś śmieszną scenę , za muzykę i za Leona . 
4. Co wolisz leonetta - diegoletta - tomasetta ?
Leonetta 
5. Kogo lubisz najbardziej z obsady Violetty ?
Leona , Matiasa i Beto . 
6. Naxi czy Caxi?
Naxi
7. Na ile procent lubisz Diego ? ( 0 - 100 % )
Nie wiem . Jest całkiem ładny , ale jego zachowanie mnie trochę wkurza . Ok. 60 %
8. Czy masz już album Violetty ?
Nie 
9. Od kiedy prowadzisz bloga o serialu Violetta ?
Od 31 lipca 
10. Co cię skłoniło do pisania ?
Zawsze jak w szkole zadawali nam napisać jakąś pisemną pracę, opowiadanie czy coś i wszyscy narzekali ,  ja się cieszyłam , bo mogłam napisać co to chciałam . Sama stworzyć bohaterów , ich charaktery i przenieść się w mój magiczny świat . Ten bloga daję mi możliwość  wyrażenia siebie i wolność bycia sobą . 
11. Którą z przyjaciółek Violetty lubisz najbardziej ( Camilę czy Francescę )?
Francesca 



Dziękuję . Bardzo dziękuję wam za wszystko . Za każdy komentarz, za każde wyświetlenie , za to , że ze mną jesteście . Bez was nic bym nie osiągnęła i nie chodzi mi o tę wszystkie nominację . Dzięki wam , dzięki pisaniu nowych rozdziałów dla was , znalazłam swoją pasję i odkryłam co chcę robić w życiu . Pisanie jest dla mnie jak śpiew dla Violetty . Bez niego nie mogę żyć .  Kocham Was wszystkich i dziękuję , że ze mną jesteście .

Buziaczki ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dziękuję" to za mało, by wyrazić co czuję ♥